Wensboom in de Bibliotheek

Gepubliceerd op: 5 maart 2024 16:50

Heeft u een wens voor uzelf of voor iemand anders? Iets wat u iemand zou willen toe wensen, maar wat vanwege financiën of om andere redenen niet haalbaar is?

Er is nu een mogelijkheid om een wens in vervulling te laten gaan! Hoe werkt het? Van 5 maart tot 5 april staat in de bibliotheek Scherpenzeel een wensboom, waarin kaartjes hangen. Pak een kaartje, schrijf de wens er zo duidelijk mogelijk op en noteer de gegevens van degene over wie het gaat en uw eigen gegevens. Doe de kaart in de afgesloten groene bus.

Een onafhankelijke jury zal bepalen of uw wens gehonoreerd wordt.

De Wensboom is een initiatief van SWO Scherpenzeel en Renswoude. Is financieel mogelijk gemaakt door de gemeente Scherpenzeel. Door de inzet van de Nina Stegeman (Bibliotheek stagiaire) heeft deze actie vorm gekregen.

Kom naar de Bibliotheek er vul een kaartje in.
Voor meer informatie bel 033 2773107.