Boek aan huis

Leest u graag en bent u aan huis gekluisterd door uw leeftijd, een handicap of een langdurige ziekte? Bent u niet in staat om op eigen houtje naar de bibliotheek te komen? Geen nood! Als inwoner van Scherpenzeel kunt u voortaan een beroep doen op de bibliotheek-aan-huis!

De Bibliotheek-aan-huis is een service van de Bibliotheek Scherpenzeel. Om de drie weken worden de boeken bij u thuis gebracht en gehaald.

Wij zorgen ervoor dat u de boeken krijgt die u wilt lezen

• (grote letter)boeken, alle genres romans of informatieve boeken
  • tijdschriften
  • dvd’s