Route 59 in Scherpenzeel

1 september 2018, van 11:00 tot 15:00

Zaterdag 1 september is in Kulthurhus de Breehoek ‘Route 59’. Op deze route kun je ervaren wat de Breehoek je allemaal te bieden heeft.

De Bibliotheek is daar natuurlijk ook present. Wij staan langs de route met vier stands: de Bibliotheek, de Digitale Werkplaats, SeniorWeb en Taal Thee & Koffie. We hebben deze dag ook allerlei leuke activiteiten voor je in petto.

Tijdens de route kun je ook onze escaperoom in. Je kent ze wel…. Escaperooms. Kamers waar je opgesloten wordt en waar je pas uitkomt als je allerlei moeilijke puzzels hebt opgelost.

Op 1 september is er in de Breehoek een soort Escaperoom! Door samen te werken met je vrienden, vriendinnen, ouders, broers of zussen en de puzzels op te lossen komen jullie bij de supergeheime code om de deur weer te openen. De opdrachten zijn geschikt voor kinderen vanaf groep 7. Durf je het aan? De escaproom gaat open om 11.00 uur en om 13.00 uur. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Houd de nieuwsbrief en onze website in de gaten! Je kunt de route beleven tussen 11.00 en 15.00 uur.