Online escaperoom voor kinderen met autisme

25 april 2023, van 11:00 tot 13:00 | Bibliotheek Scherpenzeel

Tijdens de Maand van Autisme zijn er allerlei activiteiten in Scherpenzeel en Woudenberg. Op dinsdag 25 april organiseert de Bibliotheek Scherpenzeel een online escaperoom, speciaal voor kinderen met autisme. Na afloop gaan de kinderen een frietje met snack eten in het Grand Café.

Een online escaperoom is een spel op de computer of tablet waarbij je een digitale ruimte binnengaat en probeert te “ontsnappen” voordat de tijd op is. Dit kan door puzzels op te lossen en hints en clues te ontdekken. Het spel duurt ongeveer 45 minuten tot 1 uur, afhankelijk van hoe snel je bent.

De activiteit is op dinsdag 25 april van 11.00 tot uiterlijk 13.00 uur. Kinderen met autisme van 10 t/m 14 jaar kunnen zich aanmelden via onderstaande knop. De entree is gratis.