Kindermiddag met film

23 februari 2021, van 15:00 tot 17:45 | Kulturhus de Breehoek

Kosten: € 6,00 per persoon

In de voorjaarsvakantie is er een kindermiddag in Kulturhus de Breehoek. De middag begint met een spel. Na het spel wordt de film ‘Operatie Noordpool’ gedraaid.

De film gaat over de 13-jarige Julia en de 8-jarige tweeling Ida en Sindre. Zij belanden ongewild op een verlaten eiland in de Noordelijke IJszee. Als er niet meteen hulp komt moeten ze zien te overleven, maar wat doe je als er opeens een ijsbeer voor je staat? Na de film kunnen de kinderen genieten van patat met een snack.

De entree is € 6,00 per persoon. Kinderen van 7 t/m 12 jaar kunnen zich tot uiterlijk 19 februari aanmelden bij de Bibliotheek via onderstaande knop. Geannuleerd i.v.m. de coronamaatregelen.