Digitale werkplaats

28 december 2018, van 16:00 tot 17:30 | Kulturhus de Breehoek

Kosten: € 2,00 per persoon

Vrijdag 28 december is de digitale werkplaats open. In de werkplaats kunnen jongens en meisjes tussen de 7 en 17 jaar terecht om te programmeren en digitaal te prutsen.

In de werkplaats kunnen kinderen aan de gang met verschillende digitale projecten zoals: Scratch, een website bouwen, Arduino-projecten, Virtual Reality, 3d-ontwerpen, Lego WeDo, Makey Makey of de Ozobot. Om een idee te krijgen wat de mogelijkheden zijn: digitalewerkplaats.wordpress.com

De werkplaats is elke laatste vrijdag van de maand open van 16.00 tot 17.30 uur voor kinderen van 7 tot 17 jaar. Entree is € 2,00 per persoon. Kinderen moeten zich van tevoren aanmelden bij de Bibliotheek. Tijdens de bijeenkomsten gaan de kinderen in groepjes of alleen aan de slag met diverse digitale projecten. Nog nooit iets digitaals gedaan? Of juist wel: geen probleem, er zijn voor iedereen uitdagende projecten.

Meld je hier aan voor de Digitale werkplaats op vrijdag 28 december van 16.00 – 17.30 uur in Kulturhus de Breehoek.