Debat Provinciale Staten Verkiezingen. Wat vind jij belangrijk?

9 maart 2023 | Rozet Arnhem

Woensdag 15 maart 2023 zijn de Provinciale Staten Verkiezingen. In aanloop naar deze verkiezingen organiseren Rijnbrink, Rozet en de Samenwerkende Bibliotheken Gelderland op donderdag 9 maart een lijsttrekkersdebat, samen met Omroep Gelderland, RTV Connect en andere lokale omroepen. Jij kunt hier een bijdrage aan leveren.

Wolven op de Veluwe, aanpak van de stikstofproblemen, jonge starters en de woningmarkt, openbaar vervoer, verduurzaming van de energie, grondwater onttrekken in bepaalde Gelderse gebieden. Een greep uit de onderwerpen waar de Provinciale Staten zich mee bezig houden.

In het debat op 9 maart worden de lijsttrekkers van de politieke partijen aan de tand gevoeld over allerhande onderwerpen. Daarbij willen we vooral ingaan op onderwerpen die voor jou, als inwoner van Gelderland, belangrijk zijn. Jij kunt dus een bijdrage leveren aan het debat.

Wat moet je doen?
Laat in dit formulier weten welke onderwerpen jij belangrijk vindt. Staat jouw onderwerp niet in de lijst? Vul dan het open veld in. Hier kun je ook toelichting geven op jouw gekozen onderwerpen.

In de bibliotheek liggen ook kaartjes die je kunt invullen en inleveren in de daarvoor bestemde stembus.

Wat vind jij belangrijk? Debat Provinciale Staten Verkiezingen 2023 - Debat Provinciale Staten 2023