Computervraagdagen Seniorweb

20 januari 2022, van 10:00 tot 10:30 | Online

Wilt u ook meer kunnen doen met uw smartphone, tablet of computer? Zoals WhatsApp gebruiken, beeldbellen, foto’s bewerken, uw apparaat beveiligen en onderhouden of handige apps op uw tablet gebruiken. U bent van harte welkom op de (online) Computervraagdagen van SeniorWeb Scherpenzeel. Volg het webinar, doe mee aan een online cursus of bezoek de bibliotheek voor het programma.

Van 17 t/m 23 januari 2022 zijn de landelijke Computervraagdagen van SeniorWeb. Ook Scherpenzeel doet hieraan mee. Op donderdag 20 januari kunt u kennismaken met SeniorWeb Scherpenzeel tijdens een live webinar en informatie over de activiteiten en de planning voor 2022 ontvangen.

Vind ook uw weg in de digitale wereld en hoor meer over:

• Klik & Tik: omgaan met pc en internet
  • Digisterker: omgaan met DiGiD en de overheid)
  • DigiCafé en DigiCafé XL
  • DigiVitaler: omgaan de digitale gezondheidszorg
  • stel uw vragen

De webinar is op donderdag 20 januari van 10:00 tot 10:30 uur. U kunt zich daarvoor via onderstaande knop aanmelden. Na aanmelding ontvangt u verdere informatie en een deelnamelink.

Vanwege Corona maatregelen is het niet mogelijk om fysieke bijeenkomsten te organiseren. Wel kunt in de bibliotheek terecht voor ophalen van het programma en het stellen van vragen.

Bent u nog geen lid? Ontvang dan ook de (online) cadeaubon voor een gratis SeniorWeb-jaar lidmaatschap! Zo kunt u vrijblijvend kennis maken met alle voordelen, en gebruik maken van de telefonische ondersteuning.

Voor meer informatie kunt u terecht in de Bibliotheek Scherpenzeel, Markstraat 59, 3925 JP Scherpenzeel, tel 033 2773107 info@bibliotheekscherpenzeel.nl www.seniorweb.nl/scherpenzeel