Beer of geen beer (we gaan het zien)

6 maart 2020 | Bibliotheek Scherpenzeel

Kosten: Gratis

In maart wordt er een grappig prentenboek voorgelezen bij Kleutermuziek. Het boek gaat over Beer.

Hij wordt midden in zijn winterslaap wakker en weet niet meer wat hij is. Hij probeert te vliegen als een vogel, gras te eten als een eland en lichtvoetig te trippelen als een vos, maar hij krijgt het allemaal niet voor elkaar. Pas als hij een dutje doet in zijn grot, weet hij het weer: Beer is een beer!

Na het verhaal wordt er gezongen en muziek gemaakt. Daarna mogen de kinderen nog een toepasselijke knutsel maken.

Kleutermuziek is op vrijdagmiddag 6 maart om 14.30 uur in de Bibliotheek. De entree is gratis. Vooraf aanmelden is niet nodig.