Aan of uit? Doe mee met de Data Detox Kit

12 november 2019 | Bibliotheek Scherpenzeel

Kosten: Gratis

In een wereld vol media moeten we constant keuzes maken. Nog even je appjes checken of ga je vroeg slapen? Laat je je kind alleen op de tablet of lees je samen een boekje? Regel je zelf je online bankzaken of laat je dat doen door een ander? De Week van de Mediawijsheid 2019 heeft daarom als thema: ‘Aan of uit?

Met de Data Detox Kit krijg je meer controle over je digitale leven. De Data Detox kit is een kuur waarmee je zelf aan de slag gaat. Het kost je dagelijks minder dan een half uur tijd en duurt acht dagen. Met deze Kit volg je een achtdaagse ‘kuur’, waarbij je elke dag een onderdeel van je digitale persoonlijkheid behandelt. Het gaat hierbij niet om het minder gebruik van bijvoorbeeld smartphone of sociale media, maar juist over het bewuster gebruik maken ervan.

Wil je ook beginnen met de Data Detox ‘kuur’, kom dan op dinsdag 12 november om 19.30 uur naar de bijeenkomst in de Bibliotheek. Je krijgt dan uitleg over de gratis Data Detox Kit.