Spaanse avond!

18 september 2018 | De Breehoek

Kosten: €15

Na het succes van de Italiaanse avond organiseren Kulturhus de Breehoek en de Bibliotheek wederom een avondje uit. Dit keer staat er een Spaanse avond op het programma met een film, een hapje en een drankje.

De avond begint met een kopje koffie/thee met verschillende zoetigheden. Daarna wordt de Spaanse film ‘Volver’ vertoond. Een verhaal van drie generaties vrouwen die de oostenwind, vuur, waanzin en zelfs de dood overleven dankzij hun goedheid, hun leugens en hun grenzeloze levendigheid. Als de partner van Raimunda op merkwaardige wijze overlijdt, neemt haar leven een drastische wending. Ze probeert dit geheim te houden voor haar omgeving, maar dat levert alleen maar verwarring en misverstanden op. Toch probeert Raimunda uit alle macht haar gewone leven vol te houden. Haar verleden laat haar echter niet met rust, bovendien gaat het gerucht de ronde dat haar overleden moeder aan verscheidene mensen verschenen is.

Na afloop van de film staan de Spaanse tapas klaar, en wat zou een Spaanse avond zijn zonder te kunnen genieten van de heerlijke wijnen die daar geproduceerd worden? In het Grand Café kan men naar hartenlust proeven van een keur aan Spaanse toppers.
De Spaanse avond wordt gehouden op dinsdag 18 september van 18.30 – 23.00 uur in Kulturhus de Breehoek, Marktstraat 59 in Scherpenzeel. Entree is € 15,00, inclusief hapjes, drankjes en film.
Kaarten zijn vanaf eind augustus verkrijgbaar bij de Bibliotheek en Kulturhus de Breehoek