Vakantielezen project

Gepubliceerd op: 18 mei 2024 11:18

De kinderen uit de groepen 3 en 4 van de Scherpenzeelse basisscholen gaan op reis! De komende weken komen ze in landen als Avonturenland, Dierenrijk en Sportmanië. Maar wees niet bang...ze gaan de school niet uit.

Ze bezoeken deze bijzondere landen met verhalen. De scholen doen mee met project Vakantielezen, een leesprogramma van de Bibliotheek. Een medewerker van de Bibliotheek heeft het project geïntroduceerd in de klas en een doos boordevol boeken gebracht. In de klas lezen de kinderen de boeken en houden ze op een landkaart bij waar ze zijn geweest.

Fenna Ramos, bekend van Zappelin, reist met hen mee. En thuis kan er ook meegereisd worden! Op www.youtube.com/@vakantielezen staan extra video's met spelletjes en opdrachten.