Workshop Pivot

9 juni 2017, van 16:00 tot 17:00

Met het gratis programma Pivot kun je eenvoudige animaties maken, met in de hoofdrol een ‘stokpoppetje’. Beeld voor beeld komen de avonturen van het figuurtje tot leven. Alle onderdelen van het poppetje kun je laten bewegen. Ook kun je eigen achtergronden en andere figuren toevoegen.

Lijkt het je ook leuk om zelf animaties te maken? Kom dan naar de workshop Pivot voor kids. Een workshop voor kinderen van 7 t/m 12 jaar. Tijdens de workshop helpen wij je op weg met het maken van eenvoudige animaties.

Neem je eigen laptop mee, met daarop het programma Pivot. Informatie over het downloaden enz. ontvang je na je aanmelding. Mocht je zelf geen laptop hebben, overleg dan met een medewerker van de Bibliotheek over de mogelijkheden.
De workshop Pivot is voor kinderen van 7 t/m 12 jaar en wordt gehouden op vrijdag 9 juni van 16.00 – 17.00 uur in de Bibliotheek. De toegang is gratis. Het is wel belangrijk dat je je van tevoren aanmeldt