Resultaat 1 - 10 (van 98)

• do 25 apr Klik & Tik op de donderdagochtend Bekijk details

Van 19:00 tot 20:00 | Elke week | de Bibliotheek Scherpenzeel (Kulturhus de Breehoek)

Speciaal voor alle beginners die meer willen leren over het omgaan met de computer of tablet, organiseert de Bibliotheek Scherpenzeel gratis de cursus Klik & Tik. Elke dinsdagavond en donderdagochtend zijn de cursisten welkom in de bibliotheek om te oefenen. De Klik & Tikkers leren typen, e-mailen en internetten.

• di 30 apr Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details

Van 19:00 tot 20:00 | Elke week | Bibliotheek Scherpenzeel

Taal, Thee & Koffie wordt georganiseerd voor mensen die graag beter Nederlands willen spreken. In kleine groepjes wordt op informele wijze Nederlands gesproken.

• do 02 mei Digicafé Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | Bibliotheek Scherpenzeel

Tijdens het DigiCafé worden er allerlei digitale tips met elkaar gedeeld. De vrijwilligers van SeniorWeb Scherpenzeel zijn aanwezig om de nodige digitale vragen te beantwoorden.

• do 02 mei Klik & Tik op de donderdagochtend Bekijk details

• vr 03 mei Studio Tech voor kinderen met autisme Bekijk details

Van 13:00 tot 15:00 | Kulturhus de Breehoek

Vrijdag 3 mei komt Studio Tech naar Scherpenzeel. Aan het begin van de middag is StudioTech speciaal gereserveerd voor kinderen met autisme. De kinderen kunnen ontdekken en spelen met techniek.

• vr 03 mei Storm bij Voorleesuurtje Bekijk details

Van 14:30 tot 15:15 | Bibliotheek Scherpenzeel

Het gaat stormen bij het Voorleesuurtje. Er wordt een verhaal voorgelezen over Kikkertje.

• vr 03 mei Studio Tech Bekijk details

Van 15:00 tot 17:00 | Kulturhus de Breehoek

Vrijdag 3 mei komt Studio Tech naar Scherpenzeel.

• di 07 mei Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details

• ma 13 mei Workshop ‘Bankieren met je telefoon’ Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | Bibliotheek Scherpenzeel

Wegens grote belangstelling organiseert Seniorweb Scherpenzeel nogmaals een workshop ‘Bankieren met je telefoon’.

• di 14 mei Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details

Paginanavigatie