Workshop digitale kerstkaarten maken en versturen

2 december 2019, van 10:00 tot 11:30 | Bibliotheek Scherpenzeel

Kosten: € 5,00 p.p.

SeniorWeb Scherpenzeel organiseert in december een workshop digitale kerstkaarten maken en versturen.

Papieren kerstkaarten worden nog altijd veel verstuurd. Mensen vinden het leuk om de deur ermee vol te hangen en sturen iedereen een kaart terug van wie ze er eentje kregen. Maar wat als u opziet tegen het schrijven van al die kaarten en adressen? Of als de kosten van kaarten en postzegels wel erg ver oplopen? Dan stuurt u een digitale kerstkaart via internet.

Een digitale kerstkaart sturen is net wat feestelijker dan een geschreven tekst doorsturen of op Facebook zetten. Er zijn verschillende sites die digitale e-cards aanbieden met een kerstthema. Tijdens de workshop wordt er gewerkt met twee verschillende websites.

Vooraf aanmelden is noodzakelijk en kan via e-mail: info@bibliotheekscherpenzeel.nl of telefonisch: 033-2773107. Deelnemers mogen hun eigen apparaat (tablet of laptop) meenemen. De Bibliotheek heeft ook een aantal laptops die gebruikt kunnen worden.