Workshop ‘Maak je eigen routes met My Maps’

14 mei 2018, van 10:00 tot 11:30 | Bibliotheek Scherpenzeel

Kosten: € 5,00

Op maandag 14 mei organiseert Seniorweb Scherpenzeel een workshop ‘Maak je eigen routes met My Maps’. Er is zo veel te zien en te doen in je eigen omgeving of op je vakantiebestemming. Met My Maps van Google kunnen de mogelijkheden letterlijk in kaart gebracht worden.

Het uitstippelen van een tripje is een stuk makkelijker. Het voordeel van een route is dat je niet kan verdwalen en kan zien hoelang de route gaat duren.

Google Maps is bij velen bekend van het plannen van routes en misschien ook van StreetView. Maar met de dienst My Maps kunt u met de kaarten van Google nog veel meer kanten uit. Hiermee kan namelijk een kaart naar wens worden gevuld met bezienswaardigheden, locaties en routes. Een handig middel dus om bijvoorbeeld de uitstapjes tijdens uw vakantie mee voor te bereiden.

In deze Workshop leert u hoe u een eigen route, gevuld met bezienswaardigheden en locaties, kunt maken en gebruiken. Het is handig om een eigen laptop of tablet mee te nemen.

De workshop is op maandag 14 mei van 10.00 – 11.30 uur bij de Bibliotheek Scherpenzeel in Kulturhus de Breehoek, Marktstraat 59 in Scherpenzeel. De kosten bedragen € 5,00. Aanmelden uiterlijk 30 april via info@bibliotheekscherpenzeel.nl of tel. 033-2773107.