Taal, Thee & Koffie in de bieb

2 januari 2024, van 19:00 tot 20:00 | Elke week | Bibliotheek Scherpenzeel

Taal, Thee & Koffie wordt georganiseerd voor mensen die graag beter Nederlands willen spreken. In kleine groepjes wordt op informele wijze Nederlands gesproken.

De bijeenkomst is voor iedereen die zijn of haar mondelinge taalvaardigheid wil verbeteren. Er wordt alleen Nederlands gesproken, zodat iedereen kan deelnemen. Er wordt gewerkt in kleine groepjes met maximaal 4 deelnemers en een begeleider. De deelname is gratis en u hoeft zich niet van tevoren aan te melden. De bijeenkomsten worden gehouden op dinsdagavond van 19.00 tot 20.00 uur.

Er wordt geen les geven. Hiervoor zijn specifieke opleidingsinstituten en leertrajecten. Taal, Thee & Koffie is gericht op het verbeteren van de mondelinge vaardigheid.

Taal, Thee & Koffie is aangesloten bij “Het begint met taal” een landelijke organisatie die zorgt voor materialen, begeleiding en scholing van de vrijwilligers. Taal, Thee & Koffie is een initiatief van de Bibliotheek Scherpenzeel en er wordt nauw samengewerkt met verschillende andere lokale maatschappelijke organisaties.

Voor meer informatie kunt u contact op nemen met: De Bibliotheek, tel 033 2773107 of info@bibliotheekscherpenzeel.nl of breng een bezoek aan Taal, Thee & Koffie.