Samen een verhaal maken met de Boek-0-Matic

11 oktober 2019, van 14:30 tot 16:00 | Bibliotheek Scherpenzeel

Kosten: Gratis

De Bibliotheek Scherpenzeel organiseert tijdens de Week van de Opvoeding een activiteit voor ouders met hun peuter of kleuter. Het thema van de week is 'Hand in hand'.

De bibliotheek is een plek met heel veel verhalen. Maar kinderen kunnen zelf ook mooie verhalen maken. Op vrijdag 11 oktober mogen peuters en kleuters samen met hun ouders/verzorgers verhaaltjes maken met de Boek-O-matic. Met een aantal getekende verhaalelementen maken ze een verhaaltje in een echt boekje. Elk verhaal wordt opgenomen met een iPad en daarna wordt het filmpje op het speciale Boek-O-matic kanaal op YouTube gepubliceerd. Het boekje gaat mee naar huis om thuis eindeloos mee voor te lezen.

Van tevoren aanmelden!