Pop-up museum

30 september 2020 t/m 2 oktober 2020 | Bibliotheek Scherpenzeel

Van 30 september t/m 2 oktober is er een pop-up museum in de hal van Kulturhus de Breehoek. Het thema is ‘En toen in Scherpenzeel’. Dit past mooi bij het thema van de Kinderboekenweek: En toen?

Samen met de Vereniging Oud Scherpenzeel gaan we een pop-up museum maken met oude materialen en foto’s die iets te maken hebben met Scherpenzeel. Op onze oproep hebben we ook mooie voorwerpen ontvangen die we tentoon gaan stellen.

Bij een museum horen ook suppoosten die de voorwerpen ‘bewaken’ en informatie kunnen geven aan de bezoekers. Dit wordt gedaan door een aantal kinderen uit de groepen 7 en 8.

Het pop-up museum is leuk voor jong en oud! Van 30 september t/m 2 oktober kun je terecht tijdens openingstijden van de Bibliotheek. De toegang is gratis.