Lunch mee met de Nationale Voorleesluch

4 oktober 2019

Kosten: € 7,50

Kom je ook gezellig lunchen in de Breehoek? Op vrijdag 4 oktober tijdens de Nationale Ouderendag.

Voor de zevende keer vindt de Nationale Voorleeslunch plaats. Martien Heijting komt tijdens de lunch voorlezen aan ouderen. De voorleeslunch is op vrijdag 4 oktober in Kulturhus de Breehoek in Scherpenzeel.
Vanaf 11.30 uur ben je van harte welkom in het Grand Café van het Kulturhus.
Er staat dan een lekkere lunch klaar. Tijdens de lunch wordt er een verhaal voorgelezen dat speciaal voor de Nationale Voorleeslunch 2019 wordt geschreven door schrijver Maarten Spanjer. Het verhaal nodigt uit om na het voorlezen met elkaar in gesprek te gaan.
Kom je ook gezellig lunchen? Meld jezelf aan en geniet van een mooi verhaal en een lekkere lunch. Je kunt jezelf opgeven voor 27 september bij de ouderenwerkster Rianne van Ginkel, tel. 06-51647525 of bij de Bibliotheek Scherpenzeel, tel. 033-2773107 of info@bibliotheekscherpenzeel.nl
Kosten zijn € 7,50 per persoon.
De Voorleeslunch wordt georganiseerd door de Bibliotheek Scherpenzeel in samenwerking met de Senioren Welzijns Organisatie Scherpenzeel-Renswoude en de activiteitenbegeleiding van het Huis in de Wei.