Kleutermuziek

4 mei 2018 | Leescafé van de Bibliotheek

Kosten: Gratis

Vrijdag 4 mei is er weer Kleutermuziek. We beginnen met het verhaal over Antonia. Zij vindt dat ze fantastisch mooi kan zingen en dat doet ze dan ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat

Maar Antonia drijft de dieren om haar heen tot wanhoop. Ze voelt zich zwaar beledigd en vertrekt uit het bos. En dan komen de dieren erachter wat ze eigenlijk missen...

Na het verhaal mogen de kinderen muziek maken met instrumenten. Na een muzikaal rondje door de bieb mag er nog een toepasselijk knutselwerkje gemaakt worden.

Kleutermuziek is op vrijdag 4 mei om 14.30 uur in het Leescafé van de Bibliotheek. De toegang is gratis. Aanmelden is niet nodig.