Kleutermuziek: Kleine muis eet de maan

1 september 2017 | Bibliotheek Scherpenzeel: Kulturhus de Breehoek

Kosten: Gratis

Op 1 september om 14.30 uur is er weer Kleutermuziek. Een gezellig halfuurtje voor kinderen en hun ouders/begeleiders. Er wordt begonnen met het voorlezen van een mooi verhaal.

Daarna komen de muziekinstrumenten tevoorschijn en mogen de kinderen muziek maken. Tot slot wordt er nog een bij het verhaal passende knutsel gemaakt.

Deze keer wordt het prentenboek ‘Kleine muis eet de maan’ voorgelezen. Op een ochtend valt er een stukje maan uit de lucht, precies voor het holletje van Kleine Muis. Het ziet er zo lekker uit dat ze er wel een hapje van móét nemen. En nog één... En voor ze het weet is het stukje maan verdwenen. O nee! Nu kan de maan nooit meer heel en rond worden. Gelukkig zijn de vrienden van Kleine Muis er om haar te helpen.
Kom je ook met je kinderen naar Kleutermuziek in Kulturhus de Breehoek? De Toegang is gratis.