Klein Konijn bij BoekStart-ochtend

22 november 2021, van 10:30 tot 11:30 | Bibliotheek Scherpenzeel

Kosten: Gratis

De Bibliotheek Scherpenzeel organiseert een BoekStart-ochtend op maandag 22 november. Tijdens deze halfjaarlijkse BoekStart-ochtend staat het boek over Klein Konijn centraal. Ouders, grootouders of verzorgers met de kind(eren) van 0 – 4 jaar zijn van harte welkom.

! Geannuleerd wegens de aangescherpte coronamaatregelen !

De ochtend begint met een kopje koffie/thee en een glaasje limonade in de Bibliotheek. Na de koffie kunnen de kinderen luisteren en meedoen met een interactief verhaal over Klein Konijn die gevallen is. Er moeten tranen gedroogd worden, pleisters geplakt en meer. Kinderen mogen hun eigen knuffel meenemen, zodat ze hun eigen knuffel kunnen verzorgen.

Na het verhaal gaan we liedjes zingen en mogen de kinderen zelf muziek maken met instrumenten.

Vooraf aanmelden is niet nodig.

! Geannuleerd wegens de aangescherpte coronamaatregelen !