Kindermiddag met spel, film en buffet

23 oktober 2018, van 15:00 tot 18:00 | Kulturhus de Breehoek

Kosten: € 6,00 per persoon, inclusief kidsbuffet

In de herfstvakantie is er voor kinderen van 7 t/m 12 jaar een kindermiddag in Kulturhus de Breehoek. De middag begint met een spel, daarna wordt de film ‘De Boskampi´s’ vertoond.

Tot slot kunnen de kinderen nog genieten van een speciaal voor hen gemaakt kinderbuffet met patat en nog veel meer lekkers.

De film gaat over Rik Boskamp, zoon van een sullige boekhouder, die niet meer gepest wil worden. Geïnspireerd door een maffiafilm verzint hij een list. Hij zorgt ervoor dat ze verhuizen en dat zijn vader in het nieuwe dorp wordt aangezien voor de levensgevaarlijke maffiabaas Paulo Boskampi. Al snel blijkt het plan te werken. Rikkie Boskampi wordt niet meer gepest, iedereen is bang voor Paulo en behandelt hen met respect. Totdat er een pestkop uit het verleden opduikt. Hoe lang kan Rikkie zijn leugen nu nog vol houden?

Deze familiefilm is gebaseerd op het gelijknamige boek van Marjon Hoffman. Winnaar van twee Cinekid prijzen!

Kinderen van 7 t/m 12 jaar zijn van harte welkom op dinsdag 23 oktober om 15.00 uur in Kulturhus de Breehoek. De middag is rond 18.00 uur afgelopen. De entree is € 6,00 per persoon, inclusief het kidsbuffet. Uiterlijk 22 oktober aanmelden.

Deze activiteit wordt georganiseerd door de Bibliotheek Scherpenzeel en Kulturhus de Breehoek.

Reserveren