Film Borg McEnroe

15 mei 2018 | Kulturhus de Breehoek

Kosten: € 6,00 per persoon, inclusief consumptie

In mei staat de film Borg McEnroe op het programma. Een film over het legendarisch duel tussen Björn Borg en diens grootste rivaal, de jonge en getalenteerde John McEnroe.

Tennisfans weten meteen waar dit over gaat: De Wimbledon-finale van 1980 tussen Björn Borg en John McEnroe. De spanning zit hem dan ook niet in de uitslag van die finale, maar in de weg er naartoe voor beide spelers. De ingetogen en vriendelijke Borg wordt door de tenniswereld op handen gedragen. De excentrieke McEnroe staat ondanks zijn sportprestaties voor bekend om zijn temperament op de tennisbaan. Terwijl de hele wereld meekijkt naar de finale tussen de twee legendes, spelen Borg en McEnroe een wedstrijd die de tenniswereld voorgoed zal veranderen.

De film wordt gedraaid op dinsdag 15 mei om 19.30 uur in Kulturhus de Breehoek. De entree is € 6,00 per persoon, inclusief consumptie. Reserveer je plaatsen via onderstaande knop.

Reserveren