Digitale werkplaats

31 augustus 2018, van 16:00 tot 17:30 | Bibliotheek Scherpenzeel

Kosten: € 2,00

VOLGEBOEKT! Vrijdag 31 augustus is de digitale werkplaats open. In de werkplaats kunnen kinderen tussen de 7 en 17 jaar terecht om digitaal te programmeren en digitaal te prutsen.

In de werkplaats kunnen kinderen aan de gang met verschillende digitale projecten zoals: programmeren met Scratch en een website bouwen. Maar er zijn ook Arduino-projecten, met ledjes. Virtual Reality en 3d-ontwerpen behoren ook tot de mogelijkheden, evenals Lego WeDo of de Ozobot. Om een idee te krijgen wat de mogelijkheden zijn: https://digitalewerkplaats.wordpress.nl

De werkplaats is elke laatste vrijdag van de maand open van 16.00 tot 17.30 uur voor kinderen van 7 tot 17 jaar. Entree is € 2,00 per persoon. Kinderen moeten zich van tevoren aanmelden bij de Bibliotheek of via onderstaande knop. Tijdens de bijeenkomsten gaan de kinderen in groepjes of alleen aan de slag met diverse digitale projecten. Er is een breed scala aan verschillende onderdelen die verder weer onderverdeeld zijn in de verschillende niveaus . Nog nooit iets digitaals gedaan? Of juist wel: geen probleem, er zijn voor iedereen uitdagende projecten.

Voor vragen of informatie kunt u contact opnemen met Alfred Haaksma of Marjon de Kruijff, tel. 033-2773107.