Cursus Windows 10 bij SeniorWeb Scherpenzeel

30 maart 2020, van 10:00 tot 11:30 | Kulturhus de Breehoek

Kosten: € 5,00 per les

GEANNULEERD Windows 10 is het nieuwste besturingssysteem van Microsoft. Het zit boordevol functies en handigheden. In deze cursus van SeniorWeb Scherpenzeel leert u de basis van Windows 10.

Vanaf het Bureaublad nemen wij u mee langs de belangrijkste onderdelen. U leert mappen en bestanden te beheren en te werken met internet en e-mail. U sluit af met een les over onderhoud en veiligheid.

De cursus Windows 10 bestaat uit 6 lessen over de volgende onderwerpen:
Les 1: Introductie Windows 10
Les 2: Mappen en bestanden
Les 3: Internet en e-mail
Les 4: Instellingen van Windows
Les 5: Back-ups maken, updates en opschonen
Les 6: Vragen van deelnemers en eventueel herhalen van onderwerpen uit de lessen 1 t/m 5.
De cursus is op maandagen: 2 maart, 9 maart, 16 maart, 23 maart, 30 maart en 6 april van 10.00 – 11.30 uur. De cursus wordt gegeven in Kulturhus de Breehoek, Marktstraat 59 in Scherpenzeel.

Het is de bedoeling dat de deelnemers hun eigen laptop meenemen naar de cursus. Als u alleen een vaste computer heeft, dan kunt u gebruik maken van een laptop van de Bibliotheek. Geeft u dit dan aan bij uw aanmelding.

Het is mogelijk om uzelf in te schrijven per les/onderwerp. De bijdrage is € 5,00 per les. Als u zich inschrijft voor de hele cursus krijgt u 2 lessen gratis. U betaalt dan € 20,00 voor de hele cursus.
Er is plaats voor maximaal 8 cursisten, dus meld u snel aan. Vol = vol. U kunt zich aanmelden bij de Bibliotheek Scherpenzeel, tel. 033-2773107 of e-mail naar info@bibliotheekscherpenzeel.nl