Boekverkoop bij de bieb

23 juni 2023, van 14:00 tot 20:30 | Kulturhus de Breehoek

Op vrijdag 23 juni houdt de Bibliotheek een verkoop van afgeschreven boeken.

Voor degenen die nog een lekker leesboek zoeken voor de zomermaanden, is er volop keuze. Voor het kleine bedrag van € 0,50 per boek kan je een stapel leesvoer in huis halen. Het gaat om informatieve boeken, jeugdboeken en vele romans.

Iedereen is van harte welkom om te snuffelen tussen de afgeschreven boeken en ze aan te schaffen.

De collectie van de Bibliotheek wordt wekelijks aangevuld met nieuwe titels. Om ruimte te maken voor alle nieuwe boeken, moeten er ook regelmatig boeken afgeschreven worden. De Bibliotheek schrijft boeken af die al wat langer in de collectie zitten. Ook boeken die weinig worden uitgeleend of beschadigde boeken zijn te koop tijdens de boekverkoop.