Boekstartdag

19 juni 2021, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Scherpenzeel

Op zaterdag 19 juni organiseert BoekStart samen met de bibliotheken voor het eerst een landelijke BoekStartdag. De Bibliotheek Scherpenzeel doet ook mee met deze dag! Op zaterdag 19 juni vanaf 10.00 uur zijn de deuren van de Bibliotheek open voor de allerjongste kinderen en hun (groot)ouders/verzorgers.

Er is van alles te doen, zoals luisteren en kijken naar mooie boeken die voorgelezen worden door medewerkers van Kinderopvang Logé in Huis, spelen en kennismaken met Speel-O-Theek de Speelvallei, knutselen voor baby’s en peuters, kennismaken met digitale prentenboeken en nog meer.

Wist je dat je ook met je baby al mooie voorleesmomenten kunt beleven? De medewerkers van de Bibliotheek vertellen je er graag alles over.

Is je zoon of dochter nog geen lid van de Bibliotheek. Geen probleem! Tijdens deze ochtend kun je je zoon of dochter inschrijven als lid van de Bibliotheek. Je krijgt dan het BoekStartkoffertje met daarin twee leuke boekjes cadeau.