Boekpresentatie Paul Boer

24 maart 2020 | Leescafé van de Bibliotheek in Kulturhus de Breehoek

GEANNULEERD Op 24 maart presenteert Paul Boer zijn nieuwste roman 'Flora". Paul Boer (1970) begon in het jaar 2000 met schilderen.

Als autodidact ontwikkelde hij een eigen expressieve stijl in olieverf op doek. Bij zijn expositie in 2018 in de Sint-Janskerk te Gouda verscheen het boek 'Spiegelingen", beschouwingen over zijn kunstwerken.

In 2020 verscheen zijn debuut roman Flora. Een mythologische vertelling die zich afspeelt op de rand van de Biblebelt. Een zoektocht naar geloof en leven en een liefdesverhaal. Tijdens de presentatie avond zal Paul vertellen over de totstandkoming van de roman, hij leest voor uit eigen werk, en er is gelegenheid tot het stellen van vragen.

De boekpresentatie is op dinsdag 24 Maart om 20.00 uur in het Leescafé van de Bibliotheek in Kulturhus de Breehoek.

Vooraf aanmelden is niet nodig. De entree is gratis.

www.paulboer.com