Digicafé

6 april 2023, van 10:00 tot 11:30 | Elke 2 weken | Bibliotheek Scherpenzeel

Kosten: Gratis

Tijdens het DigiCafé worden er allerlei digitale tips met elkaar gedeeld. De vrijwilligers van SeniorWeb Scherpenzeel zijn aanwezig om de nodige digitale vragen te beantwoorden.

Het DigiCafé is tweewekelijks op de donderdagochtend om 10.00 uur.

Ambassadeurs van SeniorWeb Scherpenzeel zijn aanwezig om u op weg te helpen met tips en ideeën. SeniorWeb Scherpenzeel organiseert verschillende activiteiten om mensen digitaal fitter te maken. SeniorWeb Scherpenzeel is een initiatief van de Bibliotheek Scherpenzeel en SWO.