Workshop ‘Kopen en verkopen op internet’

5 november 2018 | Kulturhus de Breehoek

Kosten: € 5,00

Seniorweb Scherpenzeel organiseert op maandag 5 november een workshop ‘Kopen en verkopen op internet’.

Tegenwoordig is het de gewoonste zaak om van alles te kopen via internet. Kleding, huishoudelijke apparaten, boodschappen enz. Het is zelfs een kleine moeite om artikelen in China te bestellen. Ook het verkopen van artikelen gebeurt veelal online, bijvoorbeeld via Marktplaats.
Bij het kopen en verkopen van artikelen op internet zijn er wel bepaalde dingen waar u op moet letten. Dit komt tijdens deze workshop aan de orde. Er wordt ook aandacht besteed aan Chinese webwinkels, marktplaats, diverse apps en online betalen.

De deelnemers gaan zelf ook de diverse websites bezoeken, dus het is handig om een eigen tablet of laptop mee te nemen.

De workshop wordt gehouden op maandag 5 november van 10.00 – 11.30 uur in Kulturhus de Breehoek, Marktstraat 59 in Scherpenzeel. De entree is € 5,00 per persoon. Aanmelden uiterlijk 22 oktober bij de Bibliotheek: info@bibliotheekscherpenzeel.nl