Resultaat 61 - 70 (van 92)

• do 12 sep Klik & Tik op de donderdagochtend Bekijk details

Van 19:00 tot 20:00 | Elke week | de Bibliotheek Scherpenzeel (Kulturhus de Breehoek)

Speciaal voor alle beginners die meer willen leren over het omgaan met de computer of tablet, organiseert de Bibliotheek Scherpenzeel gratis de cursus Klik & Tik. Elke dinsdagavond en donderdagochtend zijn de cursisten welkom in de bibliotheek om te oefenen. De Klik & Tikkers leren typen, e-mailen en internetten.

• di 17 sep Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details

Van 19:00 tot 20:00 | Elke week | Bibliotheek Scherpenzeel

Taal, Thee & Koffie wordt georganiseerd voor mensen die graag beter Nederlands willen spreken. In kleine groepjes wordt op informele wijze Nederlands gesproken.

• do 19 sep Klik & Tik op de donderdagochtend Bekijk details

• di 24 sep Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details