Resultaat 21 - 30 (van 100)

• vr 31 mei Creation Lab 31-05 Bekijk details

Van 16:00 tot 17:15 | Kulturhus de Breehoek

Creation Lab is dé plek waar kinderen worden aangemoedigd om hun verbeelding de vrije loop te laten en te experimenteren met een scala aan digitale projecten.

• za 01 jun Krokodil komt naar Scherpenzeel Bekijk details

1 juni 2024 | Bibliotheek Scherpenzeel

Op zaterdag 1 juni doet de Bibliotheek Scherpenzeel mee met de Landelijke BoekStartdag. Vanaf 10.00 uur staan de limonade en koffie/thee klaar en heet de Bibliotheek de allerkleinsten, samen met hun ouders, grootouders en verzorgers van harte welkom.

• di 04 jun Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details

Van 19:00 tot 20:00 | Elke week | Bibliotheek Scherpenzeel

Taal, Thee & Koffie wordt georganiseerd voor mensen die graag beter Nederlands willen spreken. In kleine groepjes wordt op informele wijze Nederlands gesproken.

• do 06 jun Klik & Tik op de donderdagochtend Bekijk details

Van 19:00 tot 20:00 | Elke week | de Bibliotheek Scherpenzeel (Kulturhus de Breehoek)

Speciaal voor alle beginners die meer willen leren over het omgaan met de computer of tablet, organiseert de Bibliotheek Scherpenzeel gratis de cursus Klik & Tik. Elke dinsdagavond en donderdagochtend zijn de cursisten welkom in de bibliotheek om te oefenen. De Klik & Tikkers leren typen, e-mailen en internetten.

• di 11 jun Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details

• do 13 jun Digicafé Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | Bibliotheek Scherpenzeel

Tijdens het DigiCafé worden er allerlei digitale tips met elkaar gedeeld. De vrijwilligers van SeniorWeb Scherpenzeel zijn aanwezig om de nodige digitale vragen te beantwoorden.

• do 13 jun Klik & Tik op de donderdagochtend Bekijk details

• di 18 jun Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details