Resultaat 11 - 20 (van 90)

• di 16 apr Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details

Van 19:00 tot 20:00 | Elke week | Bibliotheek Scherpenzeel

Taal, Thee & Koffie wordt georganiseerd voor mensen die graag beter Nederlands willen spreken. In kleine groepjes wordt op informele wijze Nederlands gesproken.

• di 16 apr DigiCafé XL – Creation Lab voor volwassenen Bekijk details

Van 19:30 tot 21:00 | Bibliotheek Scherpenzeel

Dinsdag 16 april is er DigiCaféXL. Op deze avond nemen we je mee in het CreationLab. CreationLab is een maandelijkse activiteit waar gewerkt wordt met allerlei digitale projecten, voor kinderen van 7 tot 17 jaar. Deze projecten zijn ook interessant voor volwassenen en om te ervaren waar de kinderen mee bezig zijn.

• do 18 apr Klik & Tik op de donderdagochtend Bekijk details

Van 19:00 tot 20:00 | Elke week | de Bibliotheek Scherpenzeel (Kulturhus de Breehoek)

Speciaal voor alle beginners die meer willen leren over het omgaan met de computer of tablet, organiseert de Bibliotheek Scherpenzeel gratis de cursus Klik & Tik. Elke dinsdagavond en donderdagochtend zijn de cursisten welkom in de bibliotheek om te oefenen. De Klik & Tikkers leren typen, e-mailen en internetten.

• ma 22 apr Oefenen met Digitale Zorg Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | Bibliotheek Scherpenzeel

Contact met de huisarts of het ziekenhuis verloopt steeds vaker digitaal via je smartphone, tablet of computer. Hartstikke handig, want het kost minder tijd en moeite én je hebt altijd en overal toegang tot je gegevens of van diegene waarvoor je zorgt.

• di 23 apr Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details

• do 25 apr Klik & Tik op de donderdagochtend Bekijk details

• vr 26 apr Creation Lab 26-04 Bekijk details

Van 16:00 tot 17:15 | Kulturhus de Breehoek

Creation Lab is dé plek waar kinderen worden aangemoedigd om hun verbeelding de vrije loop te laten en te experimenteren met een scala aan digitale projecten.

• ma 29 apr Oefenen met Digitale Zorg Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | Bibliotheek Scherpenzeel