Reserveren: 26 febr Kindermiddag met spel, film en kidsbuffet

In de voorjaarsvakantie organiseren de Bibliotheek en Kulturhus de Breehoek een gezellige middag voor kinderen van 7 t/m 12 jaar.
De middag begint met een spannend spel ‘Kraak de code’. Weet jij met je team de code te kraken om bij de schat te komen?

Na het spel wordt de film Brammetje Baas gedraaid. De energieke Brammetje is zeven jaar en kan een heleboel dingen heel goed. Hij kan al AVI 2 lezen, drummen op de tafel, hoger springen dan zijn vader (op de trampoline) en wel drie meisjes op de kar over het schoolplein trekken. Er is eigenlijk maar één ding dat Brammetje helemaal niet goed kan, en dat is stil zitten.

Als de film is afgelopen, staat er een heerlijk kinderbuffet met patat en snacks klaar in het Grand Café.

De middag is op dinsdag 26 februari 14.30 uur tot 17.45 uur in Kulturhus de Breehoek in Scherpenzeel. De entree is € 6,00 per persoon. Kinderen van 7 t/m 12 jaar kunnen zich tot uiterlijk 22 februari aanmelden bij de Bibliotheek.