Cursus:Klik & Tik

13 februari 2017

13 februari begint de cursus Klik & Tik. De deelnemers leren dan de basis van het omgaan met een computer of een tablet. De cursus Klik & Tik bestaat uit twee delen: de basis en het internet op.

De cursus Klik en Tik is gratis en start op maandag 13 februari om 10.00 uur. Daarna heeft de deelnemer de keuze om de cursus zelfstandig thuis of met begeleiding in de Bibliotheek Scherpenzeel te volgen.Klik & Tik kan op een vaste computer, laptop of op een tablet gedaan worden. In de Bibliotheek kunt u oefenen op een vaste computer, maar we adviseren u om (als u die heeft) uw eigen laptop of tablet mee te nemen.

Je gaat aan de slag met deze onderwerpen:

Het internet op
Websites bekijken